Friday, March 16, 2012

Fotograf Stockholm, PR bilder!

Jag har fotograferat PR bilder på Malin Muhr för hennes egen marknadsföring.
Malin är bröllopskordinator med företaget Moment design. Hon driver även Cafe de Maré Dansmuseet Gustav Adolfs torg Stockholm. Det känns mycket roligt att jag får nya uppdrag för PR bilder, författar porträtt etc. Jag har en mångårig erfarenhet från reklam mode matfotografi, kommersiell fotografi. 
Nu börjar jag redigera de exclusiva kök och "walk in closet som jag fotograferade för Balcona bygg förra veckan. Visar ett urval nästa vecka.


I have photographed promotional pictures of Malin Muhr for her own marketing.
Malin wedding cordinator. She also runs Cafe de Maré Dansmuseet Gustav Adolf Square Stockholm. It's very funny that I get new assignments for promotional images, author photos, etc. I have many years experience in advertising fashion food photography, commercial photography.

Now I begin to edit the Exclusive kitchen and "walk-in closet that I photographed for Balcona building last week. Showing a selection next week.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home